Gå til innhold

Fødsel og smertestillende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her som har født uten smertestillende, som ikke er stolt av det?

Jeg har gjort begge deler. Hadde et åpent sinn til smertestillende nå sist, og klarte meg uten. Selvfølgelig er jeg stolt, og syns jeg var flink. Kan umulig være den eneste, som er fornøyd med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke stolt. men drit sur for at jeg ikke fikk.. kunna fått en mye hyggeligere fødselsopplevelse tror jeg

Skrevet

Det er sikkert all grunn til å være fornøyd med å føde uten smertestillende, hva vet jeg - jeg vet bare at jeg var veldig fornøyd etter å ha fått min dose med smertestillende........;-)

- Men JEG syns også jeg var flink, og jeg var veldig stolt over arbeidet jeg gjorde, altså;-))))

Skrevet

Godt å høre det er flere som er stolte:)

Hørtes ut på et annet innlegg at det ikke var lov til å være stolt. Selvfølgelig skal man være stolt uansett.

Skrevet

jeg fødte første uten smertestillende. stolt ja. andre fødsel var mye tøffere og jeg fikk epidural. stolt av det og ja.

Skrevet

fødte uten smertestillende.

Er stolt over at jeg klarte å presse ut en unge. At jeg ikke hadde smertestillende syns jeg ikke er noe jeg kan være stolt av, det var utelukkende fordi det ikke var tid til å sette epidural. Hadde ikke fødselen gått så fort hadde jeg nok sutret meg til epidural ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...