Gå til innhold

han er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag fant jeg ut at han fortsatt er utro, og det er ikke bare med en jente, det er flere, herregud jeg kan ikke skrive alle navnene engang fordi det var så mange... han kom hjem fra treningen og jeg ba han rolig om å flytte ut og at det var slutt mellom oss, og at jeg kommer til å søke om skillsmisse.

han har vært utro flere ganger, og jeg har tiligitt han hele tiden, han ga meg klamydia mens jeg gikk gravid med vår nå 7mnd gamle datter.

det ble mellom oss og legen... og alle de andre gangene har jeg aldri fortalt noe til noen, dette er første gangen noen andre får vite om det. jeg må bare får det ut...!!

jeg er ikke engang trist, bare så lei og sliten av å være mistenksom hele tiden, og aldri tro på han...for dere skjønner jeg har visst det hele tiden, det var alltid noe som var feil!!

men jeg tror at jeg har skjønt idag at han er en hore, og det kommer han alltid til å være...dette ekteskapet kommer til å ta slutt, jeg synes fire år med dette holder leeeeeeenge!

og det bekymrer meg ikke å være alenemor, jeg har en herlig stor familie og kjempe gode venner som kommer til å støtte meg...

det positive at jeg kanskje endelig kan bli kvitt min jævlig slittsomme svigerfamilie, nå kan de endelig se at jeg var for bra for den ekle drittsønnen deres....

ok...dette føltes godt, nå må jeg bare mane meg opp og fortelle min familie, vi er forresten muslimer så det kommer til å bli et helvetet i begynnelsen...men jeg skal takle det, jeg har fått nok!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange varme tanker og lykke til!

En mann som har så liten respekt for deg klarer du deg bedre uten...

Skrevet

Uff, dette var jo ikke bra! Men godt du har tatt en beslutning som på sikt vil være til det beste for både deg og barnet!

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Så godt for deg å ha tatt den beslutningen, selv om det må være grusomt vondt for deg. Eller kanskje det er en lettelse...? Bra du har et støtteapparat rundt deg. Håper det at dere er muslimer ikke ødelegger noe for deg... du har jo gjort det du kan, og har ingen skyld i dette!

Ønsker deg all den lykke du fortjener, og hvem vet... kanskje du nå bryter ut av dette ekteskapet fordi Mr. Rightguy står og venter på deg? :-)

Skrevet

GRATULERER:-)

Men ett spm: Hvorfor giftet du deg med han???

Ikke kom hit og si du ikke hadde noe anelse om hvilken drittsekk han var!

Jeg skjønner meg ikke på lettlurte jenter asså...

Men bra du har slengt han på ræva ut iallefall:-)

Skrevet

Så flott at du reagerer som du gjør, ikke alle som har styrken til å avslutte et ekteskap til tross for at mannen er en slik drittsekk som din tydligvis er. Lykke til videre!

Til anonym: Med mindre du kjenner HIs historie ut og inn, hva vet du om hvordan denne mannen oppførte seg før de ble gift? Synes ikke du skal ta det for gitt at dette er en lettlurt jente. Det vet vi lite om.

Skrevet

Kom deg unna det svinet ja, dere har det nok mye bedre uten han... holde på sånn når han har kone og ett lite barn hjemme, kan ikke fatte at folk kan gjøre sånt. Er helt sikker på at du finner en ny mann en dag, som vil behandle deg slik du fortjener. Lykke til:) Stå på:)

Skrevet

bra beslutning du har tatt!!

gratulerer og masse lykke til videre :)

Skrevet

"Helvetet" kommer til å gå over..kan ikke tro at dine foreldre vil at du skal bli i det forholdet når du lider sånn...

Kast ut dritsekken sier jeg bare....

Lykke til! Og la oss vite hvordan det gikk...

Klem

Skrevet

Lykke til, jeg slang ut en drittsekk en gang, har det drømmelivet idag i forhold. Ny mann, flere herlige barn og en sønn som har det mye bedre i sin nye familie. Du kommer garantert til å få det bedre.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...