<3MarsMiraklet<3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 akkurat vært på legevakta hvor de konstanterte høyere blodtrykk enn vanlig og 1% protein i urinen... dette er jo da noe som tyder på svangerskapsforgiftning, men legen sa ingenting om dette, bare sykemeldte meg en uke og ba meg holde meg i ro og slappe av.. noen som har noen erfaringer med dette? Er 26+3 idag..
Anette med nr 3 i magen Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 du kan ha en begynende svangerskaps forgiftning men om du tar det med ro en ukes tid nå så kan det gått hende at den forsviner eller i hvertfall ikke blir noe værre enn den er , total ro er absolutt den rette medesinen å da mener jeg absolutt ingen fysisk aktivitet i en uke helst ligg i senga eller sofaen å gjør minst mulig får jeg unner ingen en alvorlig svangerskaps forgiftning det er ikke moro
~Mita~ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 hei! jeg fikk konstantert mild svangerskaps giftning iuke 27( er i uke 30 nå), da hadde jeg BT på 145/98, +1 på protein og hadde lagt på meg 7 kilo på 3 uker!! Ganske hoven da kan du si... har vært sykmeldt med beskjed om å ta det med ro, ikke noe fysisk aktivitet og må holde meg unna salt. Så lenge undertrykket ditt er ligger under 100, så er det ikke så farlig, men man skal være forsiktig alikevel. Går til kontroll 2 ganger i uka for å passe på at det ikke forværrer deg. såh.. det de sansynligvis gjør nå er å følge med utviklingen hos deg, hvis allt faller tilbake til normalen etter en uke med sykmelding og ro kan det jo hende du slipper med skrekken... har du da fortsatt høyt BT og proteiner i urinen vil de nok forklare deg nermere hva det kan være, fare tegn du må passe på etc.. Grunnen til at de ikke har sagt noe enda kan jo være at de ikke vik skremme deg med SF hvis det viser seg og ikke være noe å uroe seg for.. Lykke til og håper at du ikke har fått SF!!! det er langt fra gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå