lenej :o) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 hehe, det har du og, men den har du vel sett.. for er jo lenge siden eg svarte, så bare ikke den her tråden før no ..
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Hehe, ja har sett den. No har eg endelig svart deg, etter en lang kveld med bading og supertrøtt jente!
lenej :o) Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 hihi.. mini ville ikke sove overhodet, overtrøtt de lux! hadde besøk av onkel gudfar, å dem har herja vilt her, så va ikke lett å roe han. når han endelig roa seg, så skulle han plutselig ikke sove, men skite litt.. jaja... flott du reg deg, da vet eg hvor eg finn deg igjen. :) men skal fikse en sånn pose til deg, ingen problem
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Supert! Gleder meg vilt her nå!!! Ta den tiden du trenger du! Ha en fin kveld, og lykke til med å få mini i seng etter hvert
lenej :o) Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 han har heldigvis sovna no, etter masse makking.. puh.. sutte-trafikk her ja.. om du har tid å vente, så skal vi i beg av januar no til tromsø, å der kan eg sikkert finne no fint å pynte den med. har større sjangs å finne en krone der, enn her så..
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2007 Har tid til å vente, men du kan bare pynte den med noe annet fint som er litt jentete... Ta det du finner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå