Gå til innhold

HVILKE MERKE harden beste ulla? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET er det vel mange meninger om:-) Jeg holder en solid knapp på Janus. Holder seg vask etter vask, også 60 grader, myk og god og ikke minst!!! KLØFRI=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både jeg og gullet liker Janus:)

Skrevet

Janus er ofte bra, men Nøstebarn er min favoritt, både til store og små.:-)

Skrevet

Enig med MamiMaribel. Janus er greit, men den soleklare favoritten er Nøstebarn :-)

Skrevet

For min del har jeg bare negativt å si om Nøstebarn(mulig jeg har vært veldig uheldig),men klærne har det blitt hull i til tross for at jeg kun har vasket de i Milo, revnet i sømmene og blitt hull ved knappene i skrittet på bodyen fordi de sitter så hardt. Men Janus derimot er jeg veldig fornøyd med, spesielt Krinkelull.

Skrevet

devold er favoritten her hos oss:-)

Skrevet

Ja Devold liker jeg også,både til barna og oss voksne!

Skrevet

Men Nøstebarn sine klær skal jo helst ikke vaskes med Milo men en egen ullvask... Dessutren trenger du bare å vaske de når de har blitt skikkelig skitten (som bæsj o.l.)

Jeg ELSKER nøstebarn iallefall. Litt dyrt, men jaggu som de holder.

Skrevet

Nøstebarna .

og ja, kvaliteten på produktet kan man vel diskutere, her har det også blitt hull ved knappene på helt nye produkter MEN ulla er så absolutt den BESTE på produktene, så da velger jeg heller å finne frem sytråd og synål og neste de igjen.

Skrevet

Liker Janus godt. Devold flir så nuppete synes jeg. Tom og Trine er også bra synes jeg!

Nøstebarn er egentlig ikke et merke da.. det er Engel merket de har heter, men jeg er fornøyd med de bodyene også, bare så synd de er så dyre :(

Skrevet

Syns SAUEN har den beste ulla jeg!

'lister meg ut før dere hiver råtne tomater på meg, pga min dårlige humor, hihi*

Skrevet

Devold er favoritten her. Bruker det hele familien.

Skrevet

Joha er min favoritt både i ren ull og ull/bomull produktene. Ellers har jeg ull/bomull truser og trøyer fra Mini A Ture til mellomste og elsker det max.

Skrevet

min favoritt er også joha, De klør ikke, og kan vaskes i maskinen på 40 grader.

synes det er dårlig at man må ha egen vaskesåpe på nøstebarna sine, og at de ikke tåler så mye vask......

"luftørke" sier de.......... Når babyen gulper skal du liksom bare lufttørke da?

snakk om om å la barne ditt ligge i gamle ekle melkerester, fordi de ikke tåler å bli gnidd.....

Tom og Trine har jeg også litt dårlig erfaring med til hun på seks, det blir hull i tærene med en gang, jeg klippet av tuppene jeg da, så hun bruker dem som leggings.

Skrevet

Er fornøyd med janus,jeg:) Er også veldig fornøyd med cubus sine ullklær! Supermyke, og total kløfrie:)

Skrevet

Har ingen favoritt, syns alle merkene vi har prøvd klør, tåler nok ikke ull jeg. Nøstebarn synes jeg i alle fall er oppskrytt, stinker sau og ble enda mer stikkete etter håndvask med såpe kjøpt hos nøstebarn.

Skrevet

Janus synes jeg!

Nøstebarn blir bare kompakte og små de jo:-p

Nei, liker Janus, de klør ikke og de kan vaskes på dagligvask og puttes i trommelen.

LOTP: Selger du Miniature ull klær?? Det er det beste klesmerke jeg har kjøpt ihvertfall. Klærne er like fine etter tromling og alt. Både trykket og fargen, helt utrolig:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...