Tigermor. Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Etter å ha kjent på kynnerne daglig i flere uker kan jeg endelig si at fødselen er i gang =) Begynte å lekke fostervann i morgest og har hatt vonde kynnere med 10min imellom i hele dag. var inne på føden for registrering ca kl 15, men ble sendt hjem igjen en tur...jordmor regnet med at hun kom til å se oss igjen senere i kveld =) Nå er det ca 6min imellom "riene", men de er enda såpass svake at vi vil være hjemme enda en stund! Gruer litt for det jeg skal igjennom men hadde en veldig lett og fin fødsel sist og håper jeg er like heldig denne gangen =) Gleder meg til å treffe sønnen min =) Kommer fortsatt ikke inn på min side så nicket mitt er feil....har 7dager igjen til termin i dag =)
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Så spennende ;o) Lykke til videre! Håper du får en flott fødselsopplevelse!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Håper dere er godt igang med arbeidet nå ) Som emblamamma sier, håper du får en flott opplevelse:o) Gleder meg til å lese om hvordan det har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå