Gå til innhold

Ringer jeg legen, eller avventer jeg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt "diagnoisert" av min mor, søster og svigerinne til å ha bihulebettenelse. Grunnet tett i nese, utrolig vondt på høyre side av munnen(ikke vondt i tennene mine) Vondt oppe i nesen, trykk i pannen. Kan ikke bøye meg ned, da føles det som om hodet vil eksplodere... Har bare hatt disse symptomene i dag og i går. Skal jeg ringe til lege, og hva sier jeg? Skal jeg ramse opp alle disse vondtene mine? Høres ut som den hypokondereen, men er så vondt. Er gravid om det har noe å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har så vondt at "du nesten dør" så kan du ringe legevakta, hvis du klarer å vente til imorra så er sikkert det beste. Men du sier bare hvor du har vondt og hvordan det føler.

Skrevet

det er nok bihulebettenelse ja. sliter med det selv og det er vondt. du burde hvertfall ringe legen imorgen. bare å si at du tror du har fått bihulebetennelse

Skrevet

Er vondt, men dør ikke C",) Er så vanskelig å få time hos legen, derfor vi tenkte det var enklest med legevakt...

Skrevet

prøv m saltvannspay, legen min ville ikke gi meg medisiner før jeg hadde prøvd det....og her hjalp det litt også.

Skrevet

Bruk saltvann og eller nesespray. Sitt med hode så langt ned du bare klarer, syns det er best å ligge på sofaen og ta hode ut over kanten med ansiktet inn mot sofaen og sprut i da. Da kjem det i bihulene dine, hvis du sitter eller står vanlig får du det ikkje godt nok opp i bihulene til at det kan hjelpe deg.

Veit at det er vondt å ta hue ned, men om du klarer i litt og litt lengere osv så kan det hjelpe deg mykje.

God bedring!!!

Skrevet

Jeg hadde ringt legevakta jeg..., da slipper du kø både på tlf og ellers med fastlegen...god bedring:-)

Skrevet

Slire med det samme nå, leste på lommelegen.no at det som regel bedrer seg selv, de venter med antibiotika. Jævl.. vondt, kjører på med ibux jeg da. God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...