*1+1=2 små* Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Bare lurer på om noen har kjøpt det via kvinneverden og om dere er fornøyde med det:)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ja, jeg har kjøpt et. Fungerer fint, bruker det når jeg er på kafe el., er litt sjenert av meg. Også ligger ikke babyen og titter alle andre steder når han spiser. Angrer litt på at jeg kjøpte svart, for det blir litt mørkt og trist, liksom.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har et ammesjal fra Kvinneverden. Har bare prøvd det her hjemme foreløpig. Sjalet virket nesten litt forstyrrende i seg selv, snupp ble bare liggende inni der og kikke og vri seg =) Er ennå litt usikker på om det har vært et "bortkastet" kjøp...vi får prøve litt til!
*1+1=2 små* Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 ok så svart er kanskje ikke så bra?! Tenkte egentlig på at det er greit med svart fordi da passer det til alt! Jeg har ikke problemer med at hun glemmer å spise, men jeg er litt sjenert jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå