hit og dit Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Eg har eit inntrykk av at det er fleire av dykk her inne. Eg leiter etter gode informasjonssider angående vaksine og TBC. Er det nokre gode nettsider der eg kan lese om: infeksjon i uvaksinert person, infeksjon hos vaksinert person, og reinfeksjon hos begge grupper? Helst sider som driver med uavhengig forskning, og som ikkje er knytta opp mot vaksineproduserende farmasøytselskap. Evt gi meg gode ord å bruke i google.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 De har informasjonshefte på helsestasjonen. Hvis ikke er det sikkert bare til å google det. Alt kan googles.
hit og dit Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Har ikkje fått gode sider når eg har googla. Berre sider relatert til vaksinasjonsprogram. Helsestasjonens hefte er for lite omfattande i forhold til det eg søker.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Har du prøvd pasienthandboka.no?
hit og dit Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Prøvde no, takk for forslag. Eg er meir på utkikk etter forskning på forskjellar i infeksjon for andre gang, med og uten vaksine. Finner ingen forskning på dette. Sidan det er ein del diskusjon om vaksine her inne så tenkte eg at det kanskje var nåken med ein god link.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 http://mafia-arkiv.blogspot.com/2007/04/gnen-om-vaksiner-er-bevart-i-150-r-p.html Han her vil jeg tro kan ha noe av det du leter etter. Skummel lesing. Føler at "verdensbildet" (er ikke heeelt det ordet jeg leter etter, men noe tett oppunder) mitt rakner jeg.... Det kan se ut som at økende krefttilfeller er nøye planlagt, og bare kamuflert med årsaker som fedme, kost og inaktivitet, miljø etc....
Happy Ignorant Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Prøv her: http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/searchresult.asp?step=1 http://www.vof.no/links.htm http://www.altnett.no/Magasinet/8003 http://vaccineinfo.dk/
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Eller denne siden som referer til tabeller, forskning og ting vi ikke bør vite:-) http://www.nvic.org/ Og til anonym som henviser til helsestasjonen... Innleggeren spør etter uavhengig informasjon, det du støtter deg til er ferdigmanualer som er tilpasset provaksineforkjempere og som med selektiv utvelgelse av informasjon lar alle negative sider om vaksiner ligge gjemt!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Men pass opp for fanatiker-sider, som mye av dette er. Det er sikkert en del fornuftig der, men mye av det er ikke-vitenskapelig og også veldig skjevt presentert den andre veien.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Ikke mye vitenskapelig du liksom:-) Hvor ble det av den "vitenskapelige" informasjonen som Folkehelseinstituttet serverer? En NFH har vel den mest fanatiske siden som kun glorifiserer vaksiner og som er lite nøytral i denne sammenheng:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Tror neppe du finner noe mer fanatisk enn f.eks. VOF, samme hvor mye du leter. Kanskje i Saudi-arabia.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Kjenner ikke så mye til VOF. (høres ut som en hund) men går ut i fra at det er en forening om driver opplysning som Folkehelsa ikke gjør:-)
Happy Ignorant Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjenner heller ikke til vof personlig, virker som om det er en stund siden websidene deres ble oppdatert, men linksiden inneholder en god del linker, så blir det vel opp til HI selv å avgjøre hva hun mener er nyttig info. Men veldig snilt av deg å advare folk, anonym, du har gjort din borgerplikt, og folkehelsa vil nok belønne det med et sett reisevaksiner til hele familien!
Audacious Angel Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Den mafia siden virket hel teit for meg hvertfall, ikke mye fakta her, bare masse konspirasjons teorier.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor er det galt å påpeke at man bør sjekke kildene før man sluker alt rått? Dere vaksinemotstandere har sikkert satt dere godt inn i saken før dere tok en avgjørelse, men ikke vær så arrogante at dere tror at dere er de eneste som kan ta selvstendige avgjørelser!
Happy Ignorant Skrevet 17. desember 2007 #16 Skrevet 17. desember 2007 Hvorfor er du så overbevist om at alle andre enn deg selv sluker alt rått? Hva får deg til å tro at folk ikke sjekker kildene de får oppgitt? Hvorfor undervurdere andre så jævlig? Det er jo nettopp du med dine advarsler som insinuerer at alle andre er ute av stand til å ta selvstendige avgjørelser!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #17 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har aldri sagt at noen sluker noe som helst rått, du bør lese setningen, telle til ti og PUSTE før du hisser deg opp. Man MÅ ikke ta alt opp i verste mening. Det DEN ANDRE ANONYM påpekte ved å be folk sjekke kildene er helt på sin plass, uansett side i vaksinesaken. Dette gjelder uansett hva slags tema man skal sette seg inn i! Det bør være helt oveflødig at du kommer med en flåsete kommentar om at h*n har "gjort sin borgerplikt" osv., bare fordi du trolig oppfattet det som et angrep på deg og andre vaksinemotstandere. Hvis du ikke tar alle innlegg somet personlig angrep på deg, og klarer å uttrykke meningen din uten høy puls og stygge ord, er sjansen for at du blir tatt seriøst og at budskapet ditt kommer frem mye større. Lykke til videre!
Happy Ignorant Skrevet 17. desember 2007 #18 Skrevet 17. desember 2007 He he he..ser ut som du bør måle din egen puls før du tenker på min, kjære anonym. Skepsis til vaksiner blir stort sett møtt med stor motstand fra folk som vil fortsette å være lykkelig uvitende om at de med rette har pumpet ungene sine fulle av gift og virus, så det lille personangrepet ditt har ingen pulsforhøyende effekt i så måte. Denne siden er full av mer eller mindre såkalte "flåsete kommentarer", og jeg skammer meg overhodet ikke for å ha truffet deg midt i julenepa med en av dem. Du må nok tåle at folk kødder litt med deg på en krangleside, og at enkelte bruker et frodigere språk enn deg selv for å tydeliggjøre meningene sine. Ellers god jul, og håper du får god bruk for reisevaksinene dine!
hit og dit Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, takk for linker og engasjemang folkens.... No skal eg gå inn på sidene og lese litt. Til alle dere som er bekymra på mine vegne ift vitenskapelig innhold og å sluke alt rått: eg er ei rimelig fornuftig jente med ein god dose sunn fornuft pakka mellom øyra. =)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #20 Skrevet 17. desember 2007 Engasjert??? Ikke her:-) Liker å ha en diskusjon, men angående vaksiner og ting som blir påprakket unger så stoler ikke jeg på Ensidig informasjon!! Synes det høres fornuftig ut at du tar deg tid til å se på begge sidene:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #21 Skrevet 17. desember 2007 Enig at man bør være kritisk, men det er forskjell på kritisk og idioti!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 Så ettersom du ikke er kritisk så mener du at du er idiot:-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #23 Skrevet 17. desember 2007 jeg har hørt man ihvertfall burde ta kikhoste-vaksine...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #24 Skrevet 17. desember 2007 For den som er så hjernevasket at de tror den virker så er det bare å sprøyte den inn:-) problemet er at denne vaksinen ikke er enkltvaksine, men en samlecoctail med 5 ulike variasjoner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå