Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er førstegangsfødende. Tror dere det er noen sjangse for at jeg kan føde før?? Termin 11 jan., og i julen skal vi hjem til mine foreldre som bor 1,5 time unna sykehuset *nervøs*
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Alt kan vel skje, men jeg tror ikke det er så stor sjanse for at du føder under juleferien........
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 her jeg bor er det 1,5 time til sykehuset... kronglete og hompete veier på vinteren... de som bor her føder barn som bare det selv om de er førstegangs... leger, jordmødre og ambulansepersonel vet hva de gjør... ta det helt med ro...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Selv om det skulle skje før, så har du høyst sannsynligvis nok tid til å komme deg til sykehuset. Førstegangsfødende er som regel ikke de raskeste til å føde :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 jeg fødte 10 dager før termin og jeg er førstegangsfødende, brukte 19 timer fra vannet gikk til han var ute=) så alt kan skje!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå