Anquor Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei hei. Har dere mottatt noe mer etter den "velkomstpakken" ?? jeg fikk en med Extra drops, har levert raport og alt, men ikke noe mer...
Turid Laila Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Nei har ikke det. Fikk ikke Extra pakken heller Må ha blitt borte i posten tror jeg...
Nyseryllikberta Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 ikke hørt no mer nei... Levert rapporten, tror faktisk fristen for rapportering var idag for den Extra-kampanjen. Sjekker sidene mine om det går an å melde seg på nye kampanjer, men det ser ikke slik ut.
snurkle Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Samme her, hade faktisk glemt hele greia nå....
snurkle Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Hvor Mnge ga dere til og hvor mye arbeid la dere ned i det?
☆Anonymia☆ Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 har ikke fått extra dropsene engang...fy søren så dårlig. sikkert bare humbug hele greia..
rolly Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 fristen for exstra kampanjen gikk ut i dag,det vill komme en ny kamanje på nyåret noen ganger vill dere bli spurt pr mail om dere vill være med,noen er automatiske.vet at de hadde maaange deltagere på exstra kampanjen det er nok derfor alle ikke har fått.
dama Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 fikk extra dropsene... men de har jeg ikke klart å spise opp, delte de rundt meg til venner og kolleger, men fy søren så full av luft jeg blei av de... og forstoppa... kunne bare spise en eller maks to om dagen
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Har også levert rapporten, ikke mottat de lakrisgreiene vi skulle få neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå