Gå til innhold

Ikke den beste tiden å ikke kunne planlegge så mye på


brummemamma-

Anbefalte innlegg

Med termin nå rett oppi julen (15.desember=overtid=lei) er det mye frem og tilbake planer når vi ikke vet hva som skjer :) mye venner kommer hjem til jul fra fjernt og nært, og vi vil jo gjerne treffe alle, samtidig alle familieselskapene som vi kanksje skal i/kanskje ikke.

 

Nå prøver vi mentalt å forberede oss på at gutten kanskje ikke kommer før etter jul, og da må vi ha alternative "dele ut presanger", "treffe folk før jul "planer og, så blir mye fra dag til dag dette her- og i mens vokser bare utålmodigheten :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både og egentlig :-)

Tror nok folk har full forståelse dersom du ikke får fikset alt til jul.Hvis ikke har dem et problem :-)

Å hvis du ser positivt på det, så slipper faren litt billig unna med de første ukene... Mange fridager han får gratis, så han evt kan være hjemme lenger og hjelpe deg :-) Det er jo en bra ting!

Men jeg er bortskjemt og skal vel egentlig ikke si noe. For jeg har KS 21 desember, å vet hva jeg må forholde meg til.Synes det er greit at KS blir lagt til en fredag, så jeg slipper å "låne" bort sønnen min på Bygda hehe!

 

 

PS: Du har ihvertfall lov til å senke kravene dine litt :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...