Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Fredagen før ventet eggløsning..visst jeg går ut fra 28 dagers syklus var jeg veldig øm (bruker å være det på eggløsningsdagen..så litt rart) Fra den fredagen til fredagen etter hadde jeg veldig sånn eggløsningssmerter..men var ømmest fredag/lørdagen da det begynte.. Så litt usikker på eggløsning, men trur den skulle ha kommet i rett tid.. De gangene kroppen har prøvd på eggløsning, men måtte prøve på nytt (har skjedd par ganger) så har jeg ikke hatt dise eggløsningsmertene..så jeg bruker å kjenne hver mnd når jeg har eggløsning..men denne gangen var det merkelig.. Så etter den uka og inntil nå har jeg hatt stikkninger på venstre side..kommer bare sånn inni mellom..og så har jeg hatt, kjennes ut som en tung klump..mere tyngde følelse..og så har jeg hatt krampesmerter inni mellom..men det midt på og på begge sider samtidig.. For 3-4 dager har jeg begynt å svimle litt..bare et litt øyeblikk jeg svimler så bra igjenn.. har vel ikm idag..kan være den er noen dager senere, men ikke noe senere enn onsdag..det tviler jeg på.. Men igpr og idag så har den tyngde følelsen gitt seg..igrunn ikke noe særlig men mensmurringer lengre hell..har følt ei uke nå disse mens murringene, men idag ingeting.. bestilte tester på onsdag..vanligvis tar det to dager, men de hadde ikke kommet i går engang..jeg som var sååå klar for å teste i helga hehe..må nok bare smøre meg med tålmodighet..like greit de ikke kom, så jeg slapp og evt teste fortidlig Noen flere som har hatt det sånn å vært gravid? og noen som har hatt det sånn og ikke vært gravid.. Veldig spent
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 eh..glemte å skrive ventet eggløsning var den søndagen..og ømheten kom 2 dager før..den fredagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå