ls83 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 jeg har plutselig blitt alene om dette svangerskapet.. sambo flyttet ut på torsdag.. han møter en annen dame.. kan du se om åssen det går for oss? blir vi sammen igjen?? jeg er født 160183..
Mamalari Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Kortenen forteller meg at barenfaren har lyst til å prøve noe nytt. Tror han hadde lyst på en forandring, Er det innenfor jobben han måtte henne? Får opp arbeid skjønner du. Får også opp skjebnehjulet(kortet), så ser ut som om det er den som har hatt et innspill. Tror det er en grunn fo at dette har skjedd. Er nok noe du/dere skal lære ut av dette. Er du redd for hvordan fremtiden vil bli. Får opp bekyringer rundt deg. Og det er fullt forståelig i en slik situasjon. Får opp at du føler deg litt maktesløs, og at du tviler på at det nytter å gjøre noe. Men løsningen ligger der, den kan være vanskelig å finne, men så lenge du prøver vil du finne den. Kortene forteller meg at dere vil rette opp i feil og forvirringer. Dere kommer til å snakke ut om det. Får opp en ærlig og direkte samtale. Ting vil bli bedre, tror også at du snart vil begynne å få tilbake håpet. Ting vil iallefall gå i en mer positiv retning. Er litt usikker på om dere blir sammen igjen, men får iallefall ikke opp noe med det første. Men ser ut som om han vil komme tilbake etterhvert. Et kort forteller meg at du/ dere har et ønske om at alt skal forbli som før.
ls83 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 hei takk for svar... nei det var ikke gjennom jobb de møttes... jeg ser vel ikke noe løsning på noa akkurat nå.... når du sier han kommer tilbake, mener du da at vi kommer til å flytte sammen igjen en gang...?
Mamalari Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 er som sagt usikker på om dere blir sammen igjen og flytter sammen. mye er nok opp til dere selv. det jeg mente med at han kommer tilbake er at det ser ut som han angrer på valget han har tatt nå, og at det er egentlig deg han vil ha til slutt. men hvis det stemmer så er det jo opp til dere om dere vil få det til å fungere igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå