Gå til innhold

Noen her som har studentbarnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette billigere enn "vanlig" barnehage? og hva sånn ca koster plass for 2 søsken i studentbarnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har studentbarnehage i Oslo.

Det er ikke billigere enn vanlig barnehage. Satsene står på sidene til Sio vil jeg tro. www.sio.no

Skrevet

Vi har og bhg-plass i studentbhg. i Oslo. Er ikke billigere nei, vi betaler maxpris på 2330 kr. (Hvis jeg husker rett) Hvor mye du betaler, avhenger av hvor mye inntekt dere har. Siden min mann jobber, betaler vi fullt.

Er kanskje søskenmoderasjon, vil også anbefale å se på nettsidene til studentsamskipnaden du tilhører.

Skrevet

He betaler studentene 1750 kr + 250 i matpenger, altså 2000kr pr mnd. Søsken får 25%, (eller var det 30% - ble usikker nå) søskenmoderasjon.

dette er i stavanger

Skrevet

Dei går vell ut etter inntekten deres..og dere betaler derretter,alt i fra 990kr til maks prisen.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vi har her i Oslo, og siden vi tjener under 150 000 i året betaler vi minstepris på 620 kr i mnd for snulla! Så når vesla starter blir det 1240 kr med mindre barnefar har fått seg jobb da.

Skrevet

Hm... ja sambo tjener ca 300 000 og jeg kommer til å ha ca 250 000 som student, så da må vi nok betale høyeste pris... ok, takk for svar=)

Skrevet

250 000 som student? Hva i all verden skal du studere?

Sio regner ikke støtten fra Lånekassen som inntekt da.

Skrevet

Aaaah... nei jeg regnte med lånekassen der da=)

Studielån, stipend, evt kontantstøtte og barnetryg + jobbe utenom=) men kontantstøtten får jeg jo ikke når hun skal i barnehage... hehe tenkte litt kort der=)

Skrevet

Haha...men da er det kun jobbinntekten de går etter. Men siden samboeren din uansett tjener over 300 000 så tror jeg dere ikke får noen rabatt. MEN...det varierer fra kommune til kommune, men en del tilbyr rabatter for folk som tjener under en viss sum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...