UpsyDaisy Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kent skal ha konsert her i slutten av Januar, da har jeg en mnd. til termin. Er det noe i veien for å dra på konsert da om formen ellers er bra?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hei.. skal ikke være noe gale i det...Men trenger sikkert ikke stå helt oppi en høytaler... Har selv termin i februar og var på konsert for et par uker siden.. var mye liv inni der,men de skal ikke ta skade av det:)
mammaen til Luca Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hvis du føler du er i fin form, så burde det ikke være noe i veien for en konsert. Spurte legen min om det samme, og han sa det til meg. Skulle vært på Within Temptation i London da jeg var i uke 33, men var desverre for sen med å kjøpe billetter. Men har vært på pub-konserter i London, og da merker jeg at babyen tramper takta... blir mye liv derinne, da ja.Jeg får nok en heavy-rocker, jeg!! Det legen sa til meg, var at jeg burde ikke stå i pit'en, midt i trengselen foran scenen, men det føler du sikkert ikke behovet for heller. Jeg turte ikke det da jeg var på Iron Maiden og MCR, da det var mye knuffing og dansing der. Og da var jeg bare 2,5 mnd på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå