Gå til innhold

Ingen symtpomer....


KathMor

Anbefalte innlegg

Jeg er i 6. uke, og kjenner så og si ingen symptomer lengre.. Jeg kjente disse berømte mensmurringene og var skikkelig trøtt, nå er jeg bare trøtt.. Nå er jeg bare bekymret at noe har skjedd da vettu... Flere som ikke har noen særlige symptomer?

Bekymra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn. Har ikke hatt noen andre symptomer enn litt mensmurringer. De kommer og går. Ellers har jeg vært i helt fin form. Har vært litt trøtt i helgen, og fryser kanskje litt lettere enn jeg pleier, men ingen symptomer utover det. Vi skal visst bare være glad så lenge vi er så heldige :-)) Men kjenner meg veldig godt igjen i uroen din. Man tror liksom ikke helt på at man er gravid når man ikke merker noe særlig til det. Men dette skal nok gå bra - vi får tenke positivt!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merkelig det der, morsinstinktet som med en gang melder seg inn der :) Tok et par dager for det begynte å synke inn at jeg var gravid (kan egentlig kke tro det helt enda :)) Ja, det er noe betryggende med det å ha symptomer egentlig, selv om vi på en annen side kan se oss veldig heldige! Men har fått noen tanker her.. Siste gang jeg hadde mensen var det nesten ingenting, en dag forsinket og puppene var så vonda et de var de ikke lov til å røre på over en uke! Er det mulig jeg er lengre en jeg tror mån tro? Skal til lege på torsdag, håper han kan sjekke alt sånt! Hønemor allerede, hvordan skal dette gå:)

Uansett blir masse positive tanker sent ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merker lite symptomer, men det kan være fordi det er så tidlig enda. Jeg håper dette blir et fint svangerskap. Og jeg tenker at det er ikke for sent å kjenne noen symptomer, de kan komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer, å sist hadde jeg veldig ømme pupper og en voksende morgenkvalme på dette tidspunktet.

 

Men dere skal tenke på en ting, en vennine av meg var gravid, hun var morgenkvalm og trøtt og voksende mage som forrige svangerskap. Nesten 3mnd på vei begynte hun og blø. Spontanabort. Da de undersøkte henne fant de ut at fosteret bare hadde levd i et par uker!!! Så hun hadde alle symptomer, til og med livmoren hadde utvida seg så det var nok plass til fosteret slik det egentlig skulle vært. Men hun var ikke gravid.

 

Så jeg nyter hver dag uten symptomer jeg, for det er ingen garanti det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...