Gå til innhold

Sambo fikk fri ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk tak i en som skal være formann for sambo og arbeidsgjengen på tlf idag, og han sa heldigvis at det ikke blir problem å få fri i forbindelse med at fødselen blir satt i gang i morgen. Litt pinlig å ringe siden det var første dag i ny jobb, men det er jo ikke noe vi kan gjøre med det. Så i morgen tidlig må han bare ringe sjefen sin, sånn at han også får beskjed.

Ble rene såpeopraen av hele greia.. skal, skal ikke.. hehe.. men nå er det hvertfall i orden, og sambo får være med hele tiden i morgen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da ;o) Lykke til imorgen! Blir mye bedre når du får støtten til sambo underveis under fødsel.

Skrevet

Ja jeg ble litt redd der, hadde hatt mamma med meg, men det er liksom ikke helt det samme :) Tusen takk for lykkeønskinger=)

Skrevet

Så bra! =) Da er det bare å glede seg..! =) Massevis av lykke til i morgen!!!

Skrevet

Ja, nå ble jeg kjempelettet :) Problemet var lenge at vi kun hadde tlfnr til kontoret, og der var det jo ingen på en søndag.. Men så hadde sambo tilfeldigvis fått nr'et til formannen på et av papirene sine.. Puh=) Tusentusen takk! Gleder meg allerede til å komme inn her med historien, hehe=)

Skrevet

Supert at det ordnet seg, Niem! Men som jeg sa tidligere idag, jeg skulle likt å se den personen som IKKE ga ham fri for fødselen.

Masse lykke til imorgen :-).

Skrevet

Det var flott å høre Niem. Nå er det bare en natt igjen, så er dere igang med arbeidet. En sikkelig økt dere skal igjennom - men en opplevelse du forhåpentligvis skal bære med deg videre som en av de beste.

Nå vil vi bare høre at det har gått bra med dere!!!

Skrevet

Masse lykke t i mårå! Håpe alt går fort og fint! glede meg t å hørra om d blir gutt eller jente, og at me kan treffes igjen når min baby og komme t verden :-)

Skrevet

Så råflott at Sirkushesten Sambo fikk fri fra manesjen! Sambo er en dyktig og viktig elefant i sirkusshowet! Sambo!! Hahahahahaha!! Bli voksen og gift dere!!!

Skrevet

Åhhh... Så spennende, tenk imorgen blir du satt igang! Er det ikke rart å tenke på??!! :D imorgen er du mamma sikkert :D sukk.. ;D

Masse lykke til! Gleder meg til historien kommer! :) Lykke lykke til!

Skrevet

Tuusentakk jenter=) Skal prøve å sove litt nå.. hehe..spennende :)

Brattiann: Ja eg e klar for å treffast itte du og har fått beibien din! Gleda meg=)

Anonym: Ja du vet det er travle tider på sirkusfronten, så heldigvis fikk han fri;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...