Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei. Jeg jobber deltid i butikk, men tjener ikke så mye i måneden. Vet ikke hvordan vi skal få råd til alt utstyr og sånt. Min samboer har også enormt med utgifter. Vi får vel ikke noe stønader før fødsel eller noe heller?? Noen som vet. Noen sier at man får og andre ikke.
kajfla Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 les på nav.no der står all informasjon. Du kan også ta kontakt med de og få en rådgiver som dere kan snakke med. Lykke til
Anitahar2barn Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Når vi fikk førtsemann handlet vi masse brukt på finn.no. Det trenger ikke koste allverden å få barn. Hvis man ikke tenker mote og trender da. Bare et tips. :-) Hvis dere sliet skikkelig kan dere jo få sosialhjelp og, men det er jo ikke like gøy.
rasyre Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Var nettopp på trygdekontoret.Har rett på engangsstønad på 33500kr.du må søke når du er 6 mnd.på vei.Hvis du har arb. 50% 6 mnd i løpet av svangerskapet,har du rett på foreldrepenger.Ta deg en tur til trygdekontoret.ikke alltid lett å forstå alt det står skrevet på nav sidene på nettet.Jeg har kjøpt nesten alt utstyr til gutten min på finn.no og qxl.Er kjempefornøyd.Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå