FrkForsiktig Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er bare nysgjerrig på andres meninger... Mannen min stod og la sammen klær idag (noe han gjør i ny og ne). Han sa at det av og til var vanskelig å vite hvilke klær som var gutten sine, og hvilke som var jenta sine. Jeg kommenterte at jeg hadde registrert at klærne deres var byttet om i kleskapet etter at han hadde lagt sammen klær av og til. Da svarte han; "Jaja, du får se det positive i det. Det er nok ikke alle pappa´er som legger sammen klær..." Hva hadde dere svart dette? Og hva mener dere?
Twig Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hehe, jeg hadde nok heller dratt på smilebåndet er jo bare å legge det riktig om han har gjort det feil, brettingen har han jo gjort.. og som han sier, det er neimen ikke alle som gidder å brette av mannfolka )
FrkForsiktig Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 He he, ja det var jo det jeg gjorde. Har aldri kommentert det, og blir aldeles ikke irritert over å finne noe på "feil" plass. Jeg sa det heller ikke for å pirke på han, heller for å "erte" ham litt Det var kommentaren hans jeg lurte på hva dere mente om..!
Twig Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Hehe, jeg ville tenkt, "aha, du fisker etter et kompliment på at du er flink"
hit og dit Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Hehe, når sambuar skryter av seg sjøl så er eg frekk nok til å svare: "eg er ikkje imponert over ein mann som gjer SIN DEL i huset, hadde derimot bikkja moppa opp skiten sin då hadde eg vert imponert". Men mannen din har sikkert rett, for det er mange som klager over menn som gjer lite i huset.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg hadde svart at "jeg er kjempeglad jeg for at du gjør din del, men sånn EGENTLIG så skulle det vel bare mangle??" Og så ville jeg lagt til, at jeg ikke bryr meg om at noen av klærne blir lagt feil, det er verdens minste problem Og at om det skulle være slik at han lurte på hvor en body eller noe skulle, så kan han spørre..
nickoline og supermann Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Han var ihvertfall ærlig da!!!!! Si at det han er usikker på kan han brette sammen og legge til siden, så kan du legge det bort selv. vær glad for at han gjør det!
Carnivale Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Syns egentlig det er rart jeg, at man syns det er helt ok at klærne legges feil, så lenge de faktisk blir lagt sammen/bort? Stiller du slike lave krav til deg selv også? Samme HVOR klærne blir lagt, bare de ikke henger på snora lengre? Hvorfor er det greit at mannen ikke "ser forskjell" (??) på klærne til ungene, og legger de feil? Ser du forskjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå