Gå til innhold

Noen babyer på 7,5 mnd som krabber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille tulle hater å ligge på magen og har hatet det hele tiden. så hun bare åler seg rundt og bakover nå...men ikke fremover.... Er litt redd for hun henger litt etter iogmed hun ikke har ligget noe særlig på gulvet. Ell jeg har hatt henne på gulvet hver dag da men hu har ikke tålmod mer enn 10 min av gangen...prøver å komme seg opp i krabbestilling da..men hu bare detter ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min krøp da han var 7 mnd og en uke.. Og reiste seg og gikk langsmed når han var 7,5mnd...

Mange som ikke krabber eller slikt i den alderen. Har flere venninner med barn som er oppunder året som nett har begynt å krabbe/krype,så hun henger ikke etter:)

Skrevet

Min sønn på 7,5 mnd drar seg frem over alt på gulvet. Liker å kikke seg litt rundt. Han sitter også mye å leiker nå.

Skrevet

Min krabbet når hun var 6,5 mnd, men iflg hs og "boka" er det forholdsvis tidlig, er jo mange som ikke krabber før de er 9 mnd og så hun har god tid :-)

Skrevet

Det normale er at de krabber fra ca 9 mnd (storebror her gjorde det) så jeg ville ikke stressa med det. la babyen din sitte/ligge å leke som hun vil... Mini her er 7,5 mnd og er oppe på alle 4, men bare åler og ruller... Storebror var ikke på alle 4 før han var nesten 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...