gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvor lenge man kan være på sykehuset 2 gangen hvis alt er normalt. Skal være på fredrikstad.
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det vanlige er vel 2-3 dager...... men hvis alt er bra med deg og barnet kan du sikkert dra før også )
Anette med nr 3 i magen Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 du kan dra hjem noen timer etter fødselen om alt er bra og du føler at du er klar får det ellers er det vel 3 døgn som normalt tror jeg , når skal du føde der og hvem avdeling ? jeg selv skal føde på b3 og har termin 12 mars
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Skal føde der i morgen på avdeling b3, var der jeg var sist også. Var kjempe fornøyd da.. Har mest lyst til å være der så lenge som mulig, er 50 min. å reise og det er litt kjedelig å dra tilbake for nyfødtscreening
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Har litt lenger reisevei enn deg, skal også føde på Fredrikstad i februar. Fødte der også forrige gang. Fødselen ble satt igang en torsdag og jeg kunne dra hjem lørdag. Fikk sove over til søndag pga nyfødtscreeningen. Er det ikke altfor mye folk der så får du sikkert det innvilget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå