Gå til innhold

Er du førstegangs eller har du flere barn?


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Er det mange førstegangsmammaer her eller har de fleste barn fra før?

 

Jeg har en datter som fylte 1 år på luciadagen nå nettopp...

Gleder meg til å gi henne en lillesøster eller bror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs. Hoff jeg gleder meg så til jeg kan ha ultralyd for ingenting føles sikkert nå. Jeg tenker at hvis du har en fra før så tror man kanskje mer på at svangerskapet vil gå bra. :) Gleder meg så utrolig mye til alt blir sikrere og jeg kan begynne å kjøpe inn utstyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 4, men gleder meg like mye som med førstemann. Det kan kanskje ha betydning at jeg mistet sist, så denne er veldig etterlengtet.

 

det er en spennende tid foran oss, og det er et like stort under HVER gang!!!

 

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter ne 2... har en gutt på 1,5 år.. skla bli så gøy med ny baby i huset å se hvordan lille gutt ser på det, tror nok det blir gøy....

gleder oss veldig..... mhelt utrolig dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en datter på snart 15 måneder, gleder meg til hun skal bli storesøster...Blir sikkert en kjempeflink en!

 

Og,jeg hadde også bursdag på 13nde ;P Gratulerer fra en Lucia til en annen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en gutt på snart 15 mnd, og gleder oss helt enormt til nr 2. Så nå bare går jeg nervøst og tripper til uke 12. Det er først da jeg puster lettet ut:)eneste som er deilig med dette trimesteret er dagen jeg fikk positiv test, og så begynner bekymringene..Men, men..syns jeg leste at det er over 80% sjanse for at alt går bra. så tvi tvi til alle sammen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er andregangs. har ei datter på litt over 3 år. Hun er min solstråle:)

Var egentlig ikke noe særlig bekymret i mitt forrige svangerskap, tross høgt blodtrykk og sparketester de siste 2 mnd av svangerskapet.

Men er litt annerledes denne gangen..er kanskje litt mer nervøs nå...

Jeg har gått å vært litt kvalm og hatt ømmebryster en uke før jeg tok testen, hadde vell en liten mistanke ;) vi har brukt laaang tid på denne, så nå krysser jeg fingrer og tær...!

Gratulerer til alle sammen...håper på stor lykke for alle :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 7 år og en som blir 5 år i januar. De er nå veldig spente på denne magen min de da! Kjennes ut som at jeg skal få et helt annerledes svangerskap denne gangen! *(kanskje det blir jente denne gangen da?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første barnet vårt og vi gleder oss vannvittig mye!

Tiden går ekstremt tregt de første månedene, og jeg kan nesten ikke vente med å dra ut å handle til den lille.

Har min første legetime 2 januar og tiden går bare sååå sakte.

Jeg tror jeg har termin 11 august:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en gutt på 13, ei jente på 10, ei jente på 8 og ei jente på 9 mnd....og er nå gravid i uke 7. Så hu på 9mnd og den i magen er jo veldig attpåklatter....men gud så koselig det er med små i huset igjen....Vi hadde vel aldri drømt om detta, mannen min og jeg....at vi liksom skulle starte på nytt igjen, med bleieskift....tenner....søvnløse netter...osv.....men sånn ble det altså.....og vi angrer ikke. Det er helt anderledes å få barn når man har passert 30, for da tenker man og føler anderledes enn når man er yngre.....jeg fikk førstemann når jeg var 18 og jeg merker veldig stor forskjell på alle måter..Veldig spent på om det blir gutt eller jente denne gangen....her i huset er det jo mest jenter....så gutta håper på en gutt til....men vi får se....bare barnet er friskt, så er det det viktigste for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei som ble 6 år i går :) Ho var den beste julegaven hun..kom hjem på julaften da var ho 2,5 døgn gammel :)

 

Så har jeg ei som blir 9 år i mars.

Disse to har samme far..den i magen blir halvsøsken :) blir første fellese ilag med sambo :)

 

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 6 mnd fra før, så her blir det to VELDIG tette! Litt uplanlagt at de skulle bli så tette, men vi er glade for de barna vi får =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...