Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Vi har gitt lillegutt som er snart 5 mnd fruktmos på dagtid. Nå har han fått det i ca 2 uker. Får da ca 2 t-skjeer med fruktmos. Hvor mye kan jeg øke?? Ser han liker det veldig godt! Kan jeg gi et halvt glass f.eks?
oblix Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Vi gir ett ett kvart glass kanskje til Sander ( fint navn:). Men jeg lager også egen pærepure til han, det kan han spise ubegrenset av, får ikke vondt i magen av det. Sander er 5 mnd, og vi gir fruktmos hver dag, ett par ganger pr dag, veksler litt med smak.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ja, veldig fint navn, hehe Så da kan jeg trygt øke opp til t halvt glass altså?
oblix Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Du kan nok det. Lillemann her tåler ikke mango, går ann å være litt obs på det, mange barn reagerer på det. Hvis Sander skal få noe med mango, må det være små mengder av det...hvis ikke blir det mageknip. Det er så gøy å se på ansiktene deres når de får smaken av frukt, de bare fryder seg.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Hehe, ja! Moro det =) Vi har prøvd den med pære/eple og den med fersken/eple. Liker begge to vedig godt =) Smatter og styrer på Søte små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå