Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tihi, i går var vi så flinke og rydda og vaska soverommet, og mannen min skrudde sammen senga til tulla (en jobb jeg tror han likte ganske godt).. Madrassa ligger og lufter seg, så vi har ikke redd opp enda, men det er vel ingen hast - termin 20.januar...

Men jeg våkna flere ganger i natt, og kikka bort der senga sto, og bare gliste:) Gleder meg sånn til tuppa kommer! Syns det er fryktelig lenge igjen til januar, samtidig som det ikke er så lenge likevel; 5 uker til termin i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 10januar og satte opp senga jeg også igår, lufter madrassen og venter med å reie opp senga.

Morsomt at vi jore akkoratt det samme igår da.:P

Skrevet

hehe, jeg er visst litt emotional i dag.. felte noen tårer når jeg leste innlegget ditt. Er litt misunnelig for dere som har kommet sp langt. Jeg hører egentlig til i 2 tri, men sniker meg inn her av og til og leser litt. Jeg gleder meg som en unge til å få opp senga og alt!! fy søren så gøy det skal blir!! jeg har ikke termin før 31 mai heh så jeg har VELDIG god tid...

kjempe koselig hvertfall.

Skrevet

Fått sengen i hus her og, men har ikke skrudd den opp enda. Vuggen derimot står i stuen, og vogna på barnerommet. Litt rart å ha tingene klare, og jeg gleder meg veeeeldig til vår lille tulle skal bruke dem. Under 4 uker til termin nå. Håper jeg føder litt før. Begynner å bli tungt!!!

Skrevet

Her er det planen å sette opp seng, stellebord mv. i romjulen. Har termin 11. januar, så det kan vel være på tide :-) men får masse overnattende gjester i julen så har ikke plass til å sette det opp før da.

Skrevet

ååå ja! det er så kos! vi har også innredet barnerommet med seng o.l.

Skal jo ha senga inne hos oss i begynnelsen, men nå står den på prinsesse-rommet hennes!

Ble så fint!

Se bilder på profilen min ;)

Skrevet

Vi kjøpte senga da jeg var litt før halvveis tror jeg (begynner å virke som så lenge siden *knegg** 5 dagger til termin nå)

Vi var hvertfall veldig enige i butikken om at den skulle ikke opp før tidligst i november, skullle ikke stå der å støve. Skulle ikke åpne embalasjen engang for det ville bare bli rot.

haha. det tok ikke fem minutter etter at ytterdøra var revet opp engang før stua var fyllt med oppklort og brutalt makulerte stykker papp og bobleplast, og midt blandt alle pappbitene et ekstatisk par utstyrt med hver sin umbraconøkle og sprinkelseng deler. Har bilder der vi stolt poserer foran den fine lille sengen.

Etter det har vi vært tålmodige og ikke redd den opp så alt for tidlig. Den har vel stått klar en ukes tid. Med nystrøkent hvitt sengesett og bamse klar. Spilledåse bamse. Og ja, vi kan melodien utenat allerede, selv om den var oss totalt ukjent fra før.

Skrevet

Å, så nydelig:) Godt det er flere enn meg som er litt tidlig ute - må nok si du slo meg der, Musipusi!

Det er utrolig rart at om bare noen uker så skal det ligge en baby oppi den senga! Og ikke hvilken som helst baby, men min sin!! Lille tuppa mi... Gleder meg sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...