Gå til innhold

Jenta mi kom den 11...


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

11 dager før termin.

Pangstart klokken 6 med rier som kom hvert 5 minutt. 6.30 kjørte me hjemme fra og var ved sykhuset 7.10.

Da eg ble undersøkt klokken 7.40 hadde eg 4cm opning, 8.40 hadde eg 8cm opning. Klokken 8.58 var jenta født. 3 pressrier og alt var over.

 

Ei lita jente som hadde det travelt. Me reiste hjem etter 8 timer, alt går egentlig bra selv om jenta mi ikke tar brystet. Etter tre dager med kjemping og mye gråt gikk eg over til pumping og amming. Men etter to nye dager er me gått over til bare pumping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!!! Det var ikke den lengste fødselen jeg har hørt om nei!! :) Og veldig gla for å høre at du fødte litt før termin, har om ti dager selv og er veldig spent.. Må gjerne komme nå..:) Masse lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Gratulerer med jenta! Vi fikk også ei jente 11.12 hele 15 dager før termin. Skulle hatt planlagt ks 18.12, men hun ville visst ikke vente på det. Jeg får heller ikke til amming, så jeg pumper meg også bare nå. Jenta vår vil ikke ta puppen. Moro å tenke på at jentene våre er født på samme dag da. Ha en fin jul og et godt nytt år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...