Baby nr3 ombord Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er omtrent 4 uker til termin, har blitt spådd å få litt før tiden:) Men nu som det nærmer seg har jeg begynt å bli litt skremt på alt som skal skje, er førstegangs og blir aleine mamma selvom jeg har fått meg ny kjærest. Inatt har jeg verka litt i magen (ikke gærnt vondt), å idag er lilegutt skikkelig livlig (det bruker han ikke være, ganske rolig av seg), såå tenker jeg uff håper det ikke skjer noe nå. Trodde igrunna jeg var kjempe klar for en fødsel og alt som skal skje, men det hele er jo litt skummelt. Å sette til verden et lite nytt liv som er totalt avhengig av meg. Har ikke helt slått meg før, at det snart kan skje når som helst.
M_og_K Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Har det litt sånn nå jeg også! Trodde jeg var klar for både fødsel og det som skjer etterpå, men nå, 2 uker før termin, blir jeg bare mer og mer nervøs. Redd for hva som vil skje under fødselen og bekymrer meg for neste år. Skolen begynner 7.januar og jeg må lese hjemme før jeg kan gå på forelesninger igjen i februar. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Nå har jeg jo samboer som skal ta seg av babyen også, men alt er nytt og skremmende likevel! Vi får bare prøve å tenke positivt og se frem til alt det fine vi får oppleve også! Lykke til:)
Baby nr3 ombord Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Ja skal bli bra spennende:) Takk for det og lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå