Alba44 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Baker litt forskjellig til jul, men ettersom jeg fint klarer meg uten de tradisjonelle kakene ( syns egentlig de bare smaker stekt smør), så lager jeg heller kaker som jeg syns er myye bedre. Andre som meg?
pink1254788 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Akkurat ferdig med en runde lefser:) Bare puppe mini litt, og så skal de smøres. Slitsomt og mye jobb, medn sååååå gode de blir:)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Baker ikke så mye som mange andre. Kakemenn, krumkaker og risboller. Baker litt kjeks. Og i år skal me prøve oss på noe som heter pepperkakemuffins... fant den i det Tine heftet som me får i butikkene.
cheni Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Baker de tradisjonelle kakene (som hos oss er julemanna, pepperkaker, brune pinner, krumkaker og så kjøper jeg verdens beste lefser....), men også en del gjærbakst. Fletteloff, boller, aniskringler. Det er veldig populært hjemme hos oss.
Alba44 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Mmm....lefser og gjærbakst er jo såå godt da! Har takke så kanskje jeg skal prøve meg på det.. :-) Rundstykker, brød og fletteloff skal jeg bake.
TurangaLeela Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Vurderer å lage fystekake. Og ambrosiabrød. Er ikke så gira på de tørre kakene. Kanskje noen pepperkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå