hege31 desember baby.har født. Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 i går kveld gikk min mamma bort i kreften. og jeg har termin i dag. vet ikke hva jeg skal gjøre. hvis ikke det skjer noe i kveld/natt, så ringer vi sykehuset og hører om de kan sette igang fødselen i morgen.tror dere de kan gjøre det? jeg har sterke og vond kynnere hvert 5 min. og vondt i underlivet. men er så redd det ikke vil skje noe før julaften. klarer ikke å ligge der i jula.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Kondolerer så mye...huff, det var trist å høre at det skulle gå slik med mamman din. Jeg ville kontaktet sykehuset. Jeg tror det er best for deg å få babyen hjem før julaften, slik at du slipper å ligge der da. Dette skal nok ordne seg! Ønsker deg lykke til, og håper at det går bra med deg oppi det hele. Klem...
Mamma til snart 4 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 kondolerer så masse;( kjempe leit. tror ikke de setter igang fødselen av den grunn, er vedlig normalt med disse kynnerene, mange går med dem mange uker før, men det kan jo være da? vist jeg var deg ville jeg ventet, kanskje det blir januar også, siden du har termin 31 des. jeg selv gikk med slike smerter lenge, men jeg kunne ikke snakke under di, jeg hadde de teite modningsriene;( men jeg slappet uansett mer av med barnet i magen enn når det kom ut for da har en ikke tid å slappa av skikkeligt. og det jeg tror du trenger nå, er å få slappe av og samle deg etter dette triste med moren din å prøve p bli klar til en fødsel når barnet er klar for det.
Misses*fødeklar* Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Uff, så triste nyheter! Vil bare si at jeg føler med deg!! Kan ikke forestille meg hva du går gjennom nå! Ta kontakt med sykehuset el. evt. legen din/jordmor i morgen. Du burde sikkert uansett snakke med noen. Klem til deg ;-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Kondolerer så mye. Huff så trist. Sender deg mange trøsteklemmer. Og håper du får ønsket ditt oppfylt om å bli satt i gang. Ta vare på deg selv oppi alt dette også da.
Mamma til snart 4 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 åå misforstod jeg leste nicket ditt skikkelig nå, leste at du hadde termin 11 das nå, da er det større mulighet ja og bedre for deg å få komme hjem før jul. sorry. . .
mine små alver... Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Uff....kondolerer masse herfra også.... Det var jammen trist. Snakket du med sykehuset i går ang fødselen?hva sa de? synes du skal ta deg en tur på føden jeg,eller ringe de og fortelle hvordan du har det nå. De har sikkert noen gode råd og hjelp til deg. Allt ordner seg til slutt skal du se...blir nok bare veldig tøfft for deg nå i begynnelsen. Ønsker deg lykke til,.mange klemmer fra meg.
hege31 desember baby.har født. Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 tusen takk alle for råd og trøst. jeg har termin i dag 16 des. ikke 11 som det står. har bare ikke klart å bytte termin på min side. tror vi ringer føden i kveld hvis det ikke skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå