Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter papirene mine å bedømme skal jeg begynne på Menopur sprøyter 3. januar. Jeg startet med nesespray, Suprecur, 7. desember - forventet mens 14. desember - men den har ikke kommet ennå...skal jeg likevel begynne med sprøytene den 3. januar da???? Hva om den ikke kommer før neste uke en gang, da forskyver jeg jo alt èn uke. Skal jeg ikke da også forskyve sprøytene???? (kanskje best å ringe Riksen?) - Eller er det noen som vet noe, som kan hjelpe meg??? Det hadde vært kjempesnilt, blir litt engstelig pga juleferien m.m. Ha en flott 3. advent :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du går på spray null-stiller du din egen sykluss. Det viktigste er at du har en blødning (mens) før du begynner på sprøytene. Så jeg vil tro at så lenge Riksen har sagt at 3. jan. er sprøytestart så stemmer det.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Men hvis jeg ikke får mens før sprøytestart da, hva gjør jeg da??? (ferie på Riksen uke 52 og 1, så jeg får ikke ringt dem da) - jeg har sååååå uregelmessige sykluser, 28-48 dager (sukk)

Skrevet

Hei Julie73

Jeg tror jeg ville ringt riksen å spurt. De er jo der for oss vis vi lurer på noe el er usikkre :-) kjedelig å være usikker oppi juleferien å de har stengt. Ønsker deg fortsatt lykketil med sprayen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...