MB_AndyPandy Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kunne du sagt kort hva du ser ang hvilken "vei" jeg skal velge? sitter i en litt kinkig situasjon om dagen...f 041182. Tuusen takk om du tar deg tid......
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 hmmm føler at du skal bruke magefølelsen jeg...selv om den sier noe annet enn hodet... MEN har ikke kortene her og har egentlig tenkt å ha fri i en dag fra spå hihi.... har kortene her i morgen igjen...
MB_AndyPandy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk... magefølelsen sier en ting.. mens fornuften å hodet noe annet....hehe:)
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 følg den da...for følger du hodet nå vil du kaste bort 2 år av ditt liv tipper jeg...vel kaste bort er vel ikke rett ord...
MB_AndyPandy Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Mye som står på spill, men jeg tror nok jeg tar til "fornuft" å lar magefølelsen styre denne gangen ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå