Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Vet det er teit, men jeg og veninna mi hadde termin på samme dag, og i dag fikk jeg melding "du tapte, xxxxx fikk en sønn kl 12" Jeg sitter bare å griner, er så sjalu...gaaaanske teit, men sånn er det med mye hormoner. Jeg vil føde NÅÅÅÅÅÅ!!!!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Er jo ikke noe å være lei seg for det vel - gled deg 0på hennes vegne, og vær glad for at du kan få høre hennes fødeerfaringer før du skal i ilden. Når har du termin da ?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Sånt er kjempefullt av følelser! Ikke rart i det hele tatt at du reagerer. Men du vet jo at det ikke spiller noen rolle i den store sammenhengen. Jeg har en venninne som fødte bare noen dager etter meg sist, men flere måneder før meg med nr. 2. Veldig ålreit at vi er "først" hver vår gang. Ja, det betyr noe - nok til å få fram tårer hos hormonelle gravide, hvertfall... men ikke så mye når alt kommer til alt likevel :-) Håper dere får masse glede av hverandre og at venninna di ikke blir altfor opptatt av at hun var først!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk for gode svar:-) Jeg vet jo at jeg ikke burde være lei meg, men glad...Men jeg greier bare ikke å kjenne at jeg ikke er sjalu.. Har termin om noen dager... Kjenner ikke antydning til fødel engang:-( Ikke kynnerer eller mensenmurringer, ingenting. Så jeg må vel gå en god del dager til ja.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Tror vi bare må leve med at følelsene lever sitt eget liv innimellom. Den rasjonelle deg vet jo at det der er bare tull. Men så heldige dere er som får barn så tett. Flott å få oppleve det sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå