Gå til innhold

Stakkar lille jenta mi


ツツPhunk har 2 herligeツツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 3 år på lørdag og hun ligger her på sofaen og sover med 39 i feber.

 

Er ikke helt sikker på hva det kan være men hun sier hun har vondt i tennene. Enten så er det den siste jekslen som kommer eller så kan det være at hun slo ut en liten bit av fortanna til dagpappaen.

 

Men at hun ikke er i form er helt sikkert.

Har fått i henne litt å spise da.

 

Så sier hun stakkar at hun har vondt i rompa etter at jeg målte temperaturen på henne i rompa.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær obs på at det kan være bihulebetennelse hvis hun har vondt i tennene i overmunnen. Masse god bedrings-ønsker til jenta di:-)

Skrevet

off da, håper hun er bedre før jula setter inn.

God bedring til jenta di. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...