Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Nei, har ikke hatt for mange kuker mellom bena i mitt liv;) Jeg er så utroolig usikker når jeg holder på, jeg føler meg rett og slett teit..Det ender opp med at jeg helst ikke gjør en drit og alt intiativ blir opp til ham! Så begynner jeg å le litt innimellom, såå jævla turnoff det må være, men han ler han også og sier jeg er søt. Men....Ja....Hva liker menn, hvor liker de å bli tatt? Jeg tror rett og slett det er litt selvtilliten det går på, syns det er vanskelig å ta meg til rette, om du skjønner....Kommer det etterhvert automatisk? Nå vi blir bedre kjent? Takker for svar..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Og hvordan liker dem å bli runket? Tempo osv...Ååå... Fortell meg ALT som gjør at du har et godt sexliv!!)
nissetøs Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Det er vel individuelt hva man liker og ikke. Spør han da vel. De fleste menn liker å snakke om sex, så det kan være turn on bare det. Ellers liker vel de fleste at det kommer litt intiativ fra den andre kanten også. Munnsex er også noe mange liker. Folk flest finner nå utav dette av seg selv vil jeg tro, det gjør sikkert du også. Men det kan være viktig å være bevisst på at den andre parten setter pris på, og trenger litt intiativ og tilbakemeldig. Lite intiativ fra din side, kan fort mistolkes og få han til å tro at du ikke tenner på han.
FuckFace Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Det er så forskjellig hva menn liker. F.eks. en kompis av meg liker å få en finger i rumpa mens han holder på, mens gubben liker at jeg stryker hendene over rygg og rumpe, noen liker det røft og andre "soft". Hva med å spørre ham? "Hva vil du jeg skal gjøre med deg?" "Hva liker du?" Er ganske turnoff med en potetsekk som bare ligger der og tar imot... Vær ihvertfall med på det han gjør, bli litt revet med uten å tenke det ihjel, så går det av seg selv!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Ja, jeg vet-potetsekk skal jeg ikke være, derfor jeg spør om tips! jeg VIL jo gi liksom..!!:-) men ja, nøkkelen er nok å prate ja....kun han kan svare for hva han liker...Men NOEN generelle ting må det jo være.. Lurer fremdeles litt på hvordan jeg skal runke..har aldri fått noen klager på det, men føler selv at jeg gjør det feil..Skal jeg gjøre det sakte, fort? Jeg pleier å massere ballene, det liker han ihvertfall..Hehe
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Djeeeeeeeeeezzzzzeeezzzzzzzzzzzz... hvis du er så totalt sexaviker som du beskriver her så bør du heller la være å ha sex!! Slike udugelig og smattende penisfiklere som deg er lite nyttig i senga og mannfolk får spader av slike notoriske sextapere som deg!! :-)
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Du får ta en titt på sexdebatten. Sikkert masse sexhistorier der du kan lære av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå