Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Sleng dere på folkens, så tjuvstarter vi med nyttårsforsettene og starter slankingen allerede. Vi kunne laget en vektklubb her inne, og motivert hverandre daglig fremover for å klare å gå ned i vekt. Noen som er med?
nissetøs Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Bortsett fra at jeg ikke slenger meg med på noe som helst, så kunne det vært en ide å tatt av et par kg. Men dessverre, jeg får ikke lov av mannen min. Han sier at han er redd for at jeg får hengepupper dersom jeg går ned noen kg. Han er så omtenksom, den mannen, sukk..
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Nisetös; spör mannen din om han har gaatt ned noen kilo i det siste siden han har hengetiss?
nissetøs Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Det kan bli vanskelig å forklare, da jeg ser lite til både hengemage og hengetiss. Høhø.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tror du ville fått mer seriøs respons på slankeforumet HI. Det er faktisk endel folk der, selv om det kan se litt slapt ut Jeg kan i alle fall tenke meg å gå ned et par - ti - femten - kg, så jeg har planer om å flytte inn på slanker'n over nyttår. På denne tiden er det så mye eting at jeg ikke orker å påføre meg selv all den dårlige samvittigheten slanking medfører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå