*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Nå kan vi se bort fra bilde eller kalender av gullungen, geiter og slikt..men hva skal jeg finne på til mine foreldre som har alt? Ikke har de noen særlig hobbyer og gavekort på diverse ting er litt begrenset da vi bor på en liten plass.....Uff...det er bare den julegaven jeg har igjen nå... Kom med mange tips om dere orker:)
Mamma Mirabell Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 gå inn på denne nettsiden.. http://www.allerjul.no/ greit å gi til en som har alt
camilla^ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Når det ikke er noen ting som jeg finner til min far, blir det abbonomang på Autofil. Og det beste av alt er at det faller i smak hos han (meg) og min svoger.. hehe.. Og til min bestefar blir siste nødløsning mange forskjellige båt og bilblader, igrunn det eneste man kan kalle en hobby. (spare på slike blader og en sjelden gang titte i dem)
Nickeguri Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Abonnement på et blad? Det er sikkert for sent å få gavekortet tilsendt i posten, men flere steder går det an å printe ut gavekortet når du bestiller på nettet.
Nickeguri Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Du finner også abonnementer på www.bladkiosken.no
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Hmm, ja kanskje det:) Skal undersøke hvilke blader de liker
Nickeguri Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Ja, også finner du abonnementer på www.blablabla.no. Bedre utvalg, men noen abonnementer er visst dyrere der.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 jeg kjøper gjerne gavekort på blomsterhandelen, gavekort på en søndagsbuffe middag på hotellet osv..
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Billetter til noe de kan være interessert i. - Konserter - Teater - Revy - Sommerspel av noe slag Ellers synes jeg abonnement er en god idé. Har selv gitt det med suksess til niese på 13år så det fungerer bra til andre enn eldre.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2007 Har ikke konserter, teater, revy her vi bor....
virra Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Vi har pleid å gi en gavekurv til mormor og morfar... Denne har vi pyntå fint og fylt med hverdags ting som vi vet de har bruk for og litt koseting... Morfar går like spent gjennom kurven hvert år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå