stratosen_er mamma_ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 bare lurte på om du kunne vere så snill og se litt på meg... om denne graviditeten går bra,...har mista to ganger før og er derfor veldig spent... jeg er født 13.04.83 evt kjønn og sv,skapsplager.... blir jeg sykemeldt på onsdag??? klem tusen takk:)
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 bruker ikke spå helse....desverre...tøyer meg langt nok når jeg spår graviditet...det er folk som mener man ikke burde gjøre det heller... men på ei side som dette er jeg vel mer eller mindre nødt hehe... ønsker deg lykke til og tror du blir ei stolt mor jeg...klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 hmm..så du vil ikke se om jeg klarer å gjennomføre denne graviditeten:( hmm jaja..får håpe d da... klem
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 les svaret mitt en gang til og gjerne siste setning 3 ganger... God Jul vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå