Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 I dag da jeg skulle til å gå i dusjen, ser jeg meg i speilet, og da ser jeg at det er en dråpe med noe helt hvitt som henger fra "musa" mi...det er helt melkehvitt, ikke spesielt illeluktende(syns ikke utflod lukter spes godt uanset lissom:) og relativt tykt! unnskyld detaljene, men...jeg kunne ta fingeren på det og det ligger som yoiughurt på fingeren liksom. Noen andre som har hatt sånn eller? Syns på en måte det er litt dumt å ringe føden en søndag for å spørre om dette. Er forresten 37+3 i dag.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Kan en evt. soppinfeksjon være farlig for babyen?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Nei, sopp er ikke farlig.. Men veldig ubehagelig.. Men trenger ikke være sopp du har.. Har også hatt dråper av tykk utflod, både i og før svangerskapet... Sopp lukter ofte gjær..
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Kan også bare være vanlig utflod - blir jo mer utflod i svangerskapet. Så det trenger ikke være soppinfeksjon.
mammaen til Luca Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Hvis det er soppinfeksjon, noe som det beskrives som (hadde det akkurat likt selv) Så kan det være smittsomt for babyen om du føder vaginalt med soppinfeksjon. Babyen kan bli infisert i øyne og munn. Noe som ikke er farlig, men visstnok ubehagelig og tungvint. Det sa legen min til meg da jeg fikk en 6- dagers kur med Canesten. Og denne gangen virker det faktisk som det har virket også. Har verken utflod i store mengder, eller sånn sopp- youghurt- ekkelt greier lenger. Og 4 uker til termin. Deilig å bli kvitt det der nede
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Hatt det samme, ganske ulekkert å finne klumper i trusa. Men ikke noe farlig. Fikk etterhvert kløe også, men 3-4 dager med canesten fjernet både klumputflod og kløe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Har hatt masse av dette selv. Ingen sopp eller annet galt. Alt er vist normalt i svangerskapet.. Hvis du ikke kjenner kløe eller svie er det nok helt ufarlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå