Gå til innhold

August må vel være en fin mnd å bli mamma i ;) Flytter inn hit jeg ;)


*Bea* & bitteliten

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

 

Jeg er verdens lykkesligste i dag! Har ant at det har vært noe på gang helt siden tirsdag, men nå er det bekreftet av 5 positive tester ;)

 

Jeg er gravid!!!

 

Føler meg så utrolig heldig :) Hadde en EXU i september og måtte fjerne en eggleder. Trodde jeg kom til å bruke laaang tid på å bli gravid igjen (gitt at vi allerede har prøvd siden juni 2005 - med en SA i uke 12 og en EXU i uke 9 som resultat). Ble faktisk gravid i den 3. pp etter EXU (og den første pp var det veldig begrenset med prøving).

 

Hvis alt går bra denne gangen blir vi foreldre for første gang ca 25.08.08. Må innrømme at jeg er livredd for at det skal gå galt igjen... Men vi må satse på at alle gode ting er tre og at vi endelig får oppfylt drømmen vår. Er 4+1 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi,5 tester faktisk ? :D Deeet kaller jeg gravid,det. gratulerer sååå masse! Og,-selvsagt går det glimrende bra! Skal bli kos å føle deg på veien... Velkommen inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter to aborter tenker jeg ikke lenger på hvilken mnd det blir...

da er jeg bare kjempegla for å bli mamma. uansett mnd og årstid:)

blir nok en tung sommer men jeg skal nyte hver eneste dag:)

klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer deg her også , jeg. Jeg hørte til i augustklubben sist også, da jeg mistet. Syntes det var en flott måned å få barn i . Har bare vinterbarn fra før.

 

Ser også at vi har termin samtidig. Morsomt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...