Baby nr3 ombord Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Øyebetennelse, kraftig hodepine og potte tett i nesen!! Ikke noe kjekt, håper det gir seg til julaften!!!
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Høres IKKE kjekt ut nei ( Ønsker deg god bedring og at det gir seg før julaften!
Baby nr3 ombord Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk for det:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Huff da.. Hørtes ikke godt ut nei. Ønsker deg god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå