Gå til innhold

hadeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke herifra, men flytta hit i påsken...:)

Skrevet

er ikke herifra jeg heller. flyttet hit i novenber 2002. jeg bor i gran kommune. du?

Skrevet

vet det er ei her inne med ei tulle på litt over året fra hadeland....

Skrevet

jeg bor på hadeland :o)

hei marthe forresten :o)

Skrevet

hvor på hadeland bor dere? jeg bor i gran. prinsessa mi er 2mnd

Skrevet

Heihei..:)

Mulig det er meg du sikter til sjaman, jeg har ei tulle som snart blir to.

Vi holder hvertfall til på Grua!

Har du bodd her lenge eller?:)

Skrevet

hvis det var meg du mente så har jeg bodd her siden november 2002

Skrevet

vel hun jeg vet om har ei tulle fra juni eller juli...så tulla er vel 1,5 nå...

Skrevet

vi bor på grua, har en gutt på 5 mnd!

Skrevet

er du klarsynt sjaman????????

Skrevet

ja de sier så...vet jo ikke helt 100% ennå da men jeg tror jeg er det hihi

noe du lurte på???

Skrevet

hehe hva får jeg til jul??? hehe neida er ikke så nysgjerrig.. men synes sånt er litt spennende:-) hmmm har lett etter en gull ring jeg fikk av mamma for ca 15-16 år siden. men kan ikke finne den:-(

Skrevet

oj er det gravert noe i den? fdatoen din skal jeg se....

Skrevet

nei er ikke gravert noe. bare dette tallet for gull.. den er tvinnet på en måte. hvis man tar to streker å tvinner de da blir det ett mønster rundt hele

Skrevet

ok men fdatoe DIN eller moren din sin?

Skrevet

er du sikker på at ikke ringen har blitt skylt ned en plass...føler nemlig for masse vann....men føler ikke at den er tapt...

men si nå ikke til gubben at han skal sru opp alt av rør før jul hehe...tror den kommer frem til våren en gang jeg...

Skrevet

hmmm men den får jo ikk kommet nedi no sluk. fant den ikke der vi bodde før heller.og der lå den i ett smykkeskrin. det er je 99prosent sikker på. derfor je synes det var så rart at den ble borte

Skrevet

Jeg bodde på Grua fra jeg var født til jeg var 1,5 år.. så fikk mine foreldre en sykt innfall og flyttet til Møøøøre... =p av alle plasser liksom... hehe Sta som jeg er så har jeg tviholdt på dialekta da:D

Fint på grua.. har vært der i ettertid.. rekkehuset vi bodde i var litt forandret.. slitt og rotete rundt huset... men ellers så var naboene og sånt der:) Koselig:)

Skrevet

ja det er fint på hadeland. men lite å finne på her synes je. je er jo oppvokst ved oslo og der går det hvertfall endel busser. hehe 2km til buss og ikke lappen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...