Gå til innhold

Du hadde jammen meg helt rett Sjaman :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen spurte jeg deg om jeg kom til å få det kjekt på julebordet i går.... og dette svarte du :

 

Ja...men det blir lite spising

 

og jammen hadde du rett i det :-) Jeg hadde det kjekt, og det ble veeeeldig lite spising. Det var 4 retter, men hver rett var bare en kanape` størrelse, så vi var like sultne etterpå ;-) hehe

 

 

 

 

Tenk om du kunne sett fjærnkontrollen til tv`n i stua også, for den er et sårt savn for oss. Den har vært sporløs forsvunnet lenge nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

få fdatoen din da skal jeg se...

Skrevet

Jøss så mange som sier du har hatt rett i det siste:)

 

Håper det stemmer for alle:) Sa jeg i mitt egoistiske hjørne..

Skrevet

hadde jeg hoppet over deg meg og lille vampyr i min spåtråd?

 

husker det var noen som svarte før andre men som ble dyttet ned av ander igjen...

Skrevet

Nei, du hoppet ikke. :) Jeg bare håper at du har rett om meg også. Mren du har sagt noe, ta det med ro:)

Skrevet

ser ei pil og ei bue samt et vindu som ikke er firkantet...?

 

sikkert ikke mye til hjelp men men

Skrevet

Mener du da jeg stilte spørsmålet om fjernkontrollen da? ...Du svarte meg ikke på det den dagen ihverfall

Skrevet

ok var kanskje det jeg hoppet over da hehe...

Skrevet

Klarer du å se hvor den er? Da hadde jeg , mannen og ungene blitt kjempeglade :-)

Skrevet

har skrevet noe oppi her om du leser hihi

Skrevet

hehe sorry...

 

Tusen takk

Skrevet

hihi ja man blir fort ivrig hihi

Skrevet

Sjaman!

Har prøvd meg noen ganger på dine tråder men ikke fått svar... Den siste var den julegave tråden... Hvis du har tid å lyst til å se om du kan "se" hva jeg får til jul så hadde det vært gøy.

Er født 29.06.80

Skrevet

Nå har jeg leita litt, og fant ei pil og en bue, men ingen fjernkontroll. Har en pil og bue til (to gutter i hus...), men finner ikke disse. Skal ut nå, men letingen fortsetter senere i dag :-)

 

Så tidligere var jeg på let etter en fjernkontroll...men nå er jeg på let etter en fjernkontroll, en pil og bue....og et vindu som ikke er firkantet...

hehe

Skrevet

Vil bare si at sjaman har hatt VELDIG rett ang meg og...

Fikk en utfyllende spå av henne, og hun så barna mine OG at mannen min og jeg var skilt for 5 år siden, men at vi var sammen nå.... og hun så at jeg fikk en jobb jeg forelsket meg, og at det ble full fart allerede fra høsten. Og i september fikk jeg helt uventet jobben som SFO-leder , og jeg eeeeelsker jobben min!!!!

Denne spåen var flere mnd før jeg fikk jobben, og hun visste ingenting om meg....

Jeg anbefaler dere til å få en utfyllende spå fra henne, det er verdt hver krone!!!

Skrevet

oooops hihi...kan det være et lekevindu av noe slag...lego???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...