~~DoraDora~~ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Her om dagen spurte jeg deg om jeg kom til å få det kjekt på julebordet i går.... og dette svarte du : Ja...men det blir lite spising og jammen hadde du rett i det :-) Jeg hadde det kjekt, og det ble veeeeldig lite spising. Det var 4 retter, men hver rett var bare en kanape` størrelse, så vi var like sultne etterpå ;-) hehe Tenk om du kunne sett fjærnkontrollen til tv`n i stua også, for den er et sårt savn for oss. Den har vært sporløs forsvunnet lenge nå.
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 få fdatoen din da skal jeg se...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jøss så mange som sier du har hatt rett i det siste:) Håper det stemmer for alle:) Sa jeg i mitt egoistiske hjørne..
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 hadde jeg hoppet over deg meg og lille vampyr i min spåtråd? husker det var noen som svarte før andre men som ble dyttet ned av ander igjen...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Nei, du hoppet ikke. Jeg bare håper at du har rett om meg også. Mren du har sagt noe, ta det med ro:)
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 ser ei pil og ei bue samt et vindu som ikke er firkantet...? sikkert ikke mye til hjelp men men
~~DoraDora~~ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 Mener du da jeg stilte spørsmålet om fjernkontrollen da? ...Du svarte meg ikke på det den dagen ihverfall
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 ok var kanskje det jeg hoppet over da hehe...
~~DoraDora~~ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2007 Klarer du å se hvor den er? Da hadde jeg , mannen og ungene blitt kjempeglade :-)
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 har skrevet noe oppi her om du leser hihi
~~DoraDora~~ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. desember 2007 hehe sorry... Tusen takk
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 hihi ja man blir fort ivrig hihi
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Sjaman! Har prøvd meg noen ganger på dine tråder men ikke fått svar... Den siste var den julegave tråden... Hvis du har tid å lyst til å se om du kan "se" hva jeg får til jul så hadde det vært gøy. Er født 29.06.80
~~DoraDora~~ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. desember 2007 Nå har jeg leita litt, og fant ei pil og en bue, men ingen fjernkontroll. Har en pil og bue til (to gutter i hus...), men finner ikke disse. Skal ut nå, men letingen fortsetter senere i dag :-) Så tidligere var jeg på let etter en fjernkontroll...men nå er jeg på let etter en fjernkontroll, en pil og bue....og et vindu som ikke er firkantet... hehe
cheni Skrevet 16. desember 2007 #16 Skrevet 16. desember 2007 Vil bare si at sjaman har hatt VELDIG rett ang meg og... Fikk en utfyllende spå av henne, og hun så barna mine OG at mannen min og jeg var skilt for 5 år siden, men at vi var sammen nå.... og hun så at jeg fikk en jobb jeg forelsket meg, og at det ble full fart allerede fra høsten. Og i september fikk jeg helt uventet jobben som SFO-leder , og jeg eeeeelsker jobben min!!!! Denne spåen var flere mnd før jeg fikk jobben, og hun visste ingenting om meg.... Jeg anbefaler dere til å få en utfyllende spå fra henne, det er verdt hver krone!!!
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #17 Skrevet 16. desember 2007 oooops hihi...kan det være et lekevindu av noe slag...lego???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå