lillespiren2:) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei. Til dere som trener. Hva og hvor ofte trener dere? Hvor langt er dere på vei? jeg er selv ca 20 uker på vei. Trener omlag 4 ganger i uka. Går på elipsemaskin, jogger,sykler og trener styrke. eget gravidprogram på elixia:)
vipsen*en av hver* Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Heisann.. Gikk inn her av gammel vane, er egentlig kommet til 3. trimester.. Jeg trener 3 ganger i uken, Jeg trener 1 dag hvor jeg går på elipsemaskin i 1 t og 20 min ca.. Så har jeg 2 dager med spinning.. Av og til bytter jeg med spinning, eller elipsemaskinen, men er bare disse 2 tingene jeg gjør, har bekkenløsning og da begrenser det seg litt.. Jeg er 28+1 i dag, har som mål å klare 3 ganger i uken til ferdig uke 30. så får eg ta det derfra.. Begynner å bli litt tyngre å trene, men liker det så godt så får se hvor lenge jeg klarer det..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg trener ca 3 ganger i uka nå (er 26 uker) og det blir mest sykling, og styrketrening (elixia) I forrige svangerskap trente jeg 4-6 ganger i uka, helt frem til 2 uker før fødselen, og da var det helst danseaerobic jeg trente + gravidyoga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå