Gå til innhold

Hva med våre navneforslag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sondre?

 

Vetle?

 

Vemund?

 

Brage?

 

Sindre?

 

Litt moro å høre andres meninger. Selv er vi litt på Sondre om dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Vetle og Brage veldig godt :o)

Vi vurderer selv Trym eller Snorre hvis vi får en gutt.

Skrevet

likte Sondre best jeg:-)

Skrevet

jeg liker også sondre best =)

Skrevet

Kjenner litt for mange Sondrer, men det er jo tilfeldig.

 

Vemund er fint! Er veldig glad i -mund navn, de er veldig milde og flotte å uttale. Vokser litt med tiden. Har brukt et til storebror, så da er det jo uaktuelt å bruke et annet til lillebror... hehe.

 

Hm. Alle de andre kjenner jeg folk som heter, som gjør at jeg ikke ville brukt dem selv. Men fine er de. Vetle er kanskje nr. 2 her hos meg.

Skrevet

Jeg kjenner både Sondrer og Vetler ;o)

 

Liker Brage kjempegodt! Vurderte det selv... Sindre er også fint, men ville heller hatt Snorre :o)

 

Vemund får jeg ingen følelse av, liker da heller Amund :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...