superk Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Sondre? Vetle? Vemund? Brage? Sindre? Litt moro å høre andres meninger. Selv er vi litt på Sondre om dagen
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Liker Vetle og Brage veldig godt ) Vi vurderer selv Trym eller Snorre hvis vi får en gutt.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 likte Sondre best jeg:-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 jeg liker også sondre best =)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Kjenner litt for mange Sondrer, men det er jo tilfeldig. Vemund er fint! Er veldig glad i -mund navn, de er veldig milde og flotte å uttale. Vokser litt med tiden. Har brukt et til storebror, så da er det jo uaktuelt å bruke et annet til lillebror... hehe. Hm. Alle de andre kjenner jeg folk som heter, som gjør at jeg ikke ville brukt dem selv. Men fine er de. Vetle er kanskje nr. 2 her hos meg.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Jeg kjenner både Sondrer og Vetler ;o) Liker Brage kjempegodt! Vurderte det selv... Sindre er også fint, men ville heller hatt Snorre ) Vemund får jeg ingen følelse av, liker da heller Amund )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå