Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Klør så følt i underlivet for tiden. noen som vet om dette er vanlig?? er i uke 35...tar ikke helt av, men klør endel når jeg legger meg eller hvis jeg tørker meg eller noe. Føler også at kjønnsleppene er litt "hovne" på en måte...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det kan være en soppinfeksjon. Jeg ville kjøpt en tube Canesten o jeg var deg. Hadde dette selv tre ganger tidlig i sv.skapet..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hva er grunn til at man får det?og kan man bare kjøpe enn sånn krem uten å sjekke seg først liksom?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Grunnen er jeg ikke helt sikker på, men tror det har med forandringer i skjeden, bakterier osv, det er visst nokså normalt. Canesten krem skader ikke, jeg var kun til lege ene gangen, da det ikke gikk over etter en kur. Du kan evt få samboeren din til å se nedentil om det er et kvitt skumlignende lag der, det er et sikkert tegn hvertfall!
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Høres ut som soppinfeksjon ja! Ta deg en canesten kur ) Husk at gubben også må smøre seg på snoppen (selv om han ikke klør), ellers kan du få det igjen dersom dere har sex før du føder.
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Soppinfeksjonen kommer av mey fuktighet der nede og det får en jo med ekstra utflod.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 er i uke 36 og har også hatt kløe nedetil. Ønsket ikke å bruke preparater mot det. Løsningen ble grundig skylling med dusjen hver kveld og ligge med rumpa bar, uten truse. Etter 2 dager var jeg kvitt kløen. Har fortsatt med samme regime, viktig å få lutfet seg godt nedentil, da man blir ekstra varm og klam når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Slimhinnene blir mye tørrere nå på slutten av svangerskapet, så kan være det som er årsaken. Trenger ikke å være soppinfeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå