krysser fingre og tær! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Når begynte dere å føle dere litt bedre, og når slapp kvalmen helt?
fødte på termin 5/5 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Min ekstrem kvalme slapp da jeg var rundt ca 12-13 uker og gikk da ned til bare å spy 1-2 ganger om dagen. Jeg er nå i uke 21 og har ikke spydd på en uke! Gleden er stor her, og frokosten kan endelig nytes. Lykke til og god bedring, for meg hjalp ingen kjærringråd. Men vi får håpe de hjelper for deg.
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hei. jeg er 19 uker i dag faktisk. jeg er fremdeles veldig kvalm, det eneste som går bra og spise er en brødskive med nøkkelost... middag er det bare å gemme, prøver å spise litt men d kommer bare opp igjen, litt lei nå ja...
kajfla Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Den har ikke sluppet helt enda, men er mye mye mindre kvalm nå enn jeg var tidligere. Nå kan det gå flere dager før jeg spyr, og det er deilig. Er 1/2 kg minus, men begynner å få mer matlyst igjen nå. Er bare i uke 17 enda, så ... min mor spydde gjennom hele svangerskapet så jeg belager meg på å være mye kvalm. Og hvis ikke så er det bare en positiv overraskelse!
2SmåTroll Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 forrige gang så slapp den dagen etter tulla var født Er i uke 15 nå, og den har fortsatt ikke sleppi. Skal vel ikke se bort i fra at jeg har det hele svangerskapet denne gangen og
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Er blit ganske mye bedre nå i uke 26 men er fortsatt kvalm om morgenen og ved visse lukter eller om jeg stresser.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Uke 12.... Men sliter fortsatt med at jeg blir kvalm av enkelte lukter da. Nå klarer jeg å spise mat og vekta har heldigvis stoppet opp... raste ned en del kilo de første ukene ja :-)
Måånestråle Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg var uggen og smådårlig fram til uke 9, GIGAkvalm fra uke 9 til uke 17. Det var en helt ny verden!!! Etter at kvalmen gikk over har jeg lettere for å brekke meg/kaste opp, og reagerer mer på lukter osv enn før, men føler meg ikke dårlig. Jeg er nå 24 uker på vei.
HeidiMamma Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har hyperemesis, og spydde dag og natt fra uke 5 til uke 17. Nå er jeg 20+4 og holder på det jeg spiser. Men jeg må være forsiktig med å ikke stresse for mye osv. Hvile er kjempevikitg for kroppen når man kaster opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå