Gå til innhold

Litt kinkig situasjon.. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal som kjent bli satt i gang i morgen pga lite fostervann og sv.skapsforgiftning. Det som er så utrolig typisk er at sambo skal begynne i ny jobb i morgen, og må til Kolsnes på et kurs. Dvs nesten 4 timer herfra..!

Er det noen som vet om han kan få sykemelding for å være med på fødselen? Eller må vi gamble på at han blir ferdig med kurset og får kastet seg i bilen og rekker hjem til fødselen? Blir litt frustrert.. Vil så gjerne at han skal være med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En hver arbeidsplass har da forståelse for at han skal/vil/bør være med på fødselen! Selv om det er kjedelig når det er første dag i ny jobb. Han bør ringe sjefen sin idag og forklare hvordan det ligger an. Jeg kan ikke tenke meg en eneste sjef/person som ikke har forståelse for det!

Lykke til i morgen :-)

Klem,

Skrevet

Huffa, det hørtes ikke lett ut. Jeg vet ikke hvordan det er med sykemelding, men en skulle jo tro at arbeidsgiveren (selv om det er første dagen og litt kleint å spørre om det..) forstår at den vordende far vil være med under fødselen.

Men om han ikke skulle komme ifra, så tar det jo som oftest litt lenger tid når man blir satt i gang, så han rekker sikkert tilbake før babyen skulle komme. Men det er jo litt hyggelig å ha ham hos seg fra starten av da.. =)

Skrevet

Ja vi får prøve å få tak på arbeidsgiver, selv om det er søndag.. hehe.. Regner også med at de forstår at han vil være med. Ja han er hjemme rundt 3, så jeg kan jo evt høre om sykehuset kan drøye litt på det også, de må vel også forstå? Hehe.. ble en såpeopra uten like dette her ;)

Har heldigvis alliert meg med mamma, så hun blir med til sambo kommer dersom han må reise... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...