<3MarsMiraklet<3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 hei hei.. Er snart 27 uker på vei og har slitt med søvnmangel de siste 3-4 mnd, hver eneste natt våkner jeg med 30 min-2timers mellomrom, noe som gjør at jeg er helt utslitt.. Jobber 7 timers dag på en bensin stasjon hvor jeg må stå hele dagen, noe som tar veldig på bena nå som vekta har steget endel, og når jeg kommer hjem stuper jeg i seng og sover minst 3 timer før det er mulig å få meg opp igjen.. Jeg har begynt å småglefse litt til kundene om det er noe de klager på, smått eller stort. og føler meg ikke akkurat som den beste kunde behandleren lengre =( Har følt meg utbrent i flere uker nå, men har prøvd å presse meg videre allikevel, men nå har jeg også begynt å slite litt med ryggen, og føler vel egentlig at grensa er nådd nå.. Så det jeg lurer på er, har jeg grunn nok til å sykemelde meg? har en følelse av at sjefen min ikke kommer til å mene det =(
lillespiren2:) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hei Det er jo ikke opp til sjefen din å avgjøre om du blir sykemeldt eller ikke. Det er d jo legen din som er med å bestemmer!
<3MarsMiraklet<3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 vet det, men var ikke det som var spørsmålet mitt da;)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Poenget var vel at du heller bør snakke med en lege om dette og ikke oss her inne. Vi kan ikke vite hva som er best for deg, og om du bør sykemlede deg. Beklager om jeg virker kald og frekk nå!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Dette må du snakke med legen din om. Hvis legen mener at du bør sykemeldes, så spiller det ingen rolle hva arbeidsgiveren din synes...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Hei! Jeg synes du bør ringe egen din og be om en time så kjapt som mulig. Det er ikke sikkert at du behøver å sykemelde deg 100% med engang..., men jeg tror nok du vil få en sykemelding dersom du ber om det med de begrunnelsene du har over her. Du må iallefall ikke tenke på hva sjefen din mener om dette, det er helsa di og ditt barn det er snakk om her. Sjefen din skal jo tilrettelegge arbeidet for deg, men det er vel heller vanskelig mtp at du jobber der du jobber?!? Skal til jordmor til uka og diskutere arb.situasjonen min jeg. Det er masse stress og et utrivelig arb.miljø i tillegg til at ryggen og nakken plager meg. Skal sjekke ut mulighetene for en gradert sykemelding for det blir nok litt kjedelig å gå hjemme sånn over tid... Håper det løser seg for deg!!! Lykke til
lillespiren2:) Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Hei ser ut som det beste rådet vi gir deg går ut på å få en time hos legen..
<3MarsMiraklet<3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 Takk... endelig ett ordentlig svar..=) tenkte jeg skulle spørre legen om sykemelding ut neste uke, for da har jeg fri til 2 januar etter det, og da tenkte jeg å prøve igjen å se om jeg har fått igjen litt krefter.. =))
mamma sin kompis Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Du går å sykemld deg. dårlig søvn, og den jobben du har er en grunn nok for å sykemld deg. Du skal tross alt ha krefter når bebisen kommer, og det er ikke suntfor deg eller beisen nå slik som du holder på. Så gå til din lege, og si det som det er, og drit i sjefen din. han/hun bør se ann situasjonen din, Kanksje tilrette legge jobbdagen din... Er 13 uker selv, og sliter med søvn, tregmage, og murrende bekken. Har en på 2 år, og han har jeg fått mindre tid og krefter til de siste ukene, Jobebr 100 % i matvarebutikk. Skal holde ut året. Men i 08 blir det andre boller. Da blir det sykemld aktivt, så får vi se d ann. Har en fast lege som er veldig forståelses full.... Gå til en annen lege vist han nekter deg sykemld....noen leger er helt forferdelige!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå