Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere var 39+0 uker, helt moden og gikk rundt med 3 cm åpning uten å ha noe mer enn litt maserier av og til. Jeg har dritvondt i korsryggen, og ligger og vrir meg hele natten - så nattesøvnen er det dårlig med... Vet at det er for mye forlangt å gå i fødsel før termin, men ungen er jo helt ferdig nå, og jeg samler jo ikke akkurat krefter med å gå rundt sånn... Har tenkt tanken på å prøve litt lakserolje, for jeg har lest at det kan virke hvis en er moden. 3 cm åpning må vel defineres som modnet... Uansett er det ikke lenge til vi får hilse på tulla, og det er en god tanke :-)

Er takknemmelig for alle innspill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv mange kjærringråd, men hold deg for all del unna lakserolje.

Ja noen har hatt hell med det, men det kan også gi veldig negative følger.

De enkleste av de er vel enorm diare hos deg, men barnet i kan også bli alvorlig stresset og det kan ende i styrtfødsel.

Så vil du risikere at det kan skje noe med barnet ditt, så prøv lakserolje. Men ellers så la vær.

Skrevet

Prøv sex først, det ville jeg ha gjort. Det modner også. Obs sædavgang!På sykehuset fikk jeg grønnsåpeklyster for å få fortgang på ting. Grønnsåpevann i flaske med slange, en liter rett inn bak og så på do... Ikke ubehagelig etter min mening, og alt kommer "fortløpende". Det du inntar oralt synes jeg du blir kvalm av, og mer ubehagelig! Lykke til!

Skrevet

Mannen ligger syk med feber, så det er uaktuelt med sex, he he... Tør nok ikke prøve lakserolje, men et klyx kan jo ikke skade. Skal kjøpe det i morgen. Takk for konstruktive innspill.

Skrevet

Har ei venninne som prøvde ALT av kjærringråd hu kom over, men ikke noe hjalp. Hu angra seg for at hu brukte så mye energi og tid på å stresse med det og heller ikke sette seg ned og se film og prøve å slappe av.. den kommer jo når den vil uansett ;) Du får gjøre det du føler er riktig. Går joan å prøve noe da ;)

Skrevet

Er det ikke bedre å vente til han blir frisk? Du risikerer at han blir utestengt fra både fødsel og barsel avd! Dette er jo noe en bør oppleve sammen...

Skrevet

Joda... Det er ikke ønskelig å gå i fødsel i dag med en syk mann. Men han er over "det verste" og snakker om å gå på jobb i morgen, så vi får bare se... Jeg er ikke SÅ desperat at jeg vil føde alene. (grøss...) Takk for innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...