<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hadde vært hyggelig om det var noen i nærheten som er gravide;)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Så bra da;) Når har du termin? Jeg har termin 1. juni, men tror den blir blyttet en uke senere når jeg skal på Ul. Hvor i Bæeum bor du?
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 sorry, mye skrivefeil:)
MamaSophie Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Bor enn så lenge på Stabekk, og skal på ett par måneder ved Billingstad(Asker), mens vi leter etter ett litt større sted å bo Har termin 26. juni etter ul-termin i uke 8, så vi får se hva som skjer på ordinær ul Vi er ganske nærme i termin også, så gøy! Hvor bor du hen?
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Min termin er etter ul termin i uke 12. Vi bor på Kolsås;) Morro at vi har termin så nært hverandre. Når skal du på ordinær ul? Jeg har fått om en måned, da er jeg i uke 20.
MamaSophie Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Ser at jeg også var litt effektiv når jeg skrev forrige innlegg Jeg vet faktisk ikke når jeg skal på ordinær ul enda, skal på første ordentlige kontrollen i morgen ) Så får jeg vel innkallingen i posten etter det? Håper at det blir i uke 19/20, litt større sannsynlighet for å se kjønn da! Skal dere vite det? Skal du til Bærum sykehus?
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 jeg fikk innkalling i posten. Skal på Bærum sykehus. Og jeg gleder meg og håper indelig de kan se kjønnet. spiller ingen rolle hva det er, men vil begynne å handle noe annet enn hvit og gult tøy;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå